Regulamin Programu Lojalnościowego
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Program lojalnościowy „Misstica” (zwany dalej „Programem”) jest organizowany przez Maksym Madejski, ul. [Adres], NIP: 5252849588, REGON: 387989650.
- Program skierowany jest do Klientów sklepu internetowego www.misstica.com (zwani dalej „Uczestnikami”).
- Regulamin Programu jest dostępny na stronie internetowej sklepu, co umożliwia Uczestnikom zapoznanie się z jego treścią przed przystąpieniem do Programu.
Celem Programu jest nagradzanie Klientów za zakupy oraz zachęcanie do dalszego korzystania z usług sklepu internetowego Misstica.
§ 3 DEFINICJE- Uczestnik – osoba fizyczna, która dokonała zakupu w sklepie internetowym Misstica i przystąpiła do Programu.
- Punkty lojalnościowe – jednostki przyznawane Uczestnikom za dokonane zakupy, które mogą być wymieniane na nagrody.
- Nagroda – towar lub usługa, które Uczestnik może otrzymać w zamian za zgromadzone Punkty lojalnościowe.
- Program lojalnościowy – system przyznawania Punktów lojalnościowych w zamian za zakupy oraz udział w promocjach organizowanych przez Sprzedawcę.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i wymaga rejestracji poprzez utworzenie Konta w sklepie internetowym.
- Uczestnicy przystępują do Programu poprzez wyrażenie zgody na regulamin Programu podczas rejestracji.
- Uczestnik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie, informując o tym Sprzedawcę drogą mailową.
- Punkty lojalnościowe przyznawane są za każdy dokonany zakup w sklepie internetowym:
- Za każdy 1 zł wydany na zakupy Uczestnik otrzymuje 1 Punkt lojalnościowy.
- Punkty lojalnościowe są przyznawane wyłącznie na konta Uczestników, którzy dokonali zakupu i opłacili zamówienie.
- Uczestnicy mogą również otrzymywać dodatkowe Punkty lojalnościowe za udział w promocjach, konkursach oraz polecanie sklepu innym osobom.
- Punkty lojalnościowe można wymieniać na Nagrody zgodnie z regulaminem Programu.
- Przykładowe Nagrody oraz liczba wymaganych Punktów lojalnościowych do ich uzyskania będą publikowane na stronie sklepu.
- Wymiana Punktów lojalnościowych na Nagrody jest możliwa tylko w momencie, gdy Uczestnik zgromadzi wymaganą liczbę Punktów.
- Punkty lojalnościowe nie podlegają wymianie na gotówkę ani nie mogą być przenoszone na inne konta Uczestników.
- Punkty lojalnościowe tracą ważność po 12 miesiącach od daty ich przyznania, jeśli nie zostały wymienione na Nagrody.
- Uczestnik zostanie poinformowany o zbliżającym się terminie ważności Punktów lojalnościowych drogą mailową.
- Reklamacje dotyczące Programu należy składać na adres mailowy sklepu lub w formie pisemnej.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich złożenia.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 00.00.2024.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie Programu, przy czym zmiany nie będą miały wpływu na zgromadzone Punkty lojalnościowe przed datą ich wprowadzenia.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.